Львів
Дата навчання: 9 та 10 серпня 2021 року

Вартість навчання: 1500 грн.

Опис Програми Семінару
Навчання з питань публічних закупівель в місті Львів
1
Стаціонарне навчання
Дводенний семінар для осіб, що починають роботу в сфері публічних закупівель.
2
"Готуємось до тестування"
Навчання відбуваються за програмою, що затверджена Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (з урахуванням нової редакції Закону) та направлене на підготовку до тестування.
3
Останні зміни
Також, програма охоплює останні зміни та практику в законодавстві з питань публічних закупівель:
- Зміни до Закону України "Про публічні закупівлі" від 03.06.2021 (які набрали чинності 26.06.2021)
- Моніторинг публічних закупівель Держаудитслужбою (підстави та порядок здійснення моніторингу, результати проведеного моніторингу та механізм реагування на виявлені порушення, можливі штрафи за порушення законодавства про закупівлю та практика судових органів).
- Нові повноваження Держаудитслужби щодо проведення перевірок публічних закупівель (згідно з новою редакцією постанови КМУ № 631 від 01.08.2013 (зі змінами));
- Нові вимоги до складання та оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до змін згідно з постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020);
- Практика АМКУ при розгляді скарг в сфері публічних закупівель.
Переваги навчання
Останні зміни
Навчання включає останні зміни в законодавстві у сфері публічних закупівель.
Консультації
Слухачам надаються безкоштовні консультації після навчання.
Матеріали
Всі особи, що пройшли навчання отримують доступ до електронних матеріалів навчання.
Розклад Семінару
9 серпня (перший день)
10:00 – 10:55
Перехід від тендерних комітетів до Уповноважених осіб (УО).
- вимоги до УО;
- порядок призначення УО;
- встановлюємо доплату УО;
- що відомо про тестування УО.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклади наказів про призначення УО;
- приклади положення та посадової інструкції для УО;
- приклад положення для робочої групи.
11:00 – 11:45
Планування закупівель. Визначення предмета закупівлі.
- порядок визначення предметів закупівлі;
- приклади визначення предмета закупівлі;
- корисні ресурси для визначення предмета закупівлі;
- практика моніторингу ДАСУ та рішень судових органів.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- підказки до визначення предметів закупівлі;
- посилання на корисні ресурси для визначення предметів закупівлі;
- посилання на рішення судових органів щодо визначення предмета закупівлі;
- посилання на висновки ДАСУ щодо визначення предмета закупівлі.
11:45–12:30
Планування закупівель. Складання та оприлюднення Річного плану закупівель (РП).
- вимоги до "форми" РП;
- коли та як складати РП;
- формування потреби до РП;
- складання та оприлюднення Обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до положень постанови КМУ № 710).

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклад протоколу для завтердження РП;
- приклад РП;
- приклад протоколу для внесення змін до РП;
- обґрунтування технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі.
12:30 – 12:50
Особливості здійснення додаткових (непередбачуваних) закупівель.
- визначення "непередбачуваних" закупівель;
- практика судових органів та ДАСУ щодо здійснення додаткових закупівель.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклад протоколу для внесення змін до РП в непередбачуваних ситуаціях.
12:50 – 13:30
Перерва
13:30 – 14:30
Спрощена закупівля.
- умови проведення спрощеної закупівлі;
- "виключення" для спрощеної закупівлі;
- заповнення пунктів оголошення про проведення спрощеної закупівлі на майданчику;
- практика судових органів в оскарженні спрощеної закупівлі.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклад протоколу про початок спрощеної закупівлі;
- приклад оголошення про проведення спрощеної закупівлі;
- приклад протоколів щодо надання відповіді на запит за роз'ясненням та/або вимоги;
- приклад протоколу про внесення змін до оголошення.
14:30 – 15:10
Закупівля через ProzorroMarket.
- як працює ProzorroMarket;
- закупівля в ProzorroMarket шляхом застосування "кошика";
- закупівля в ProzorroMarket шляхом застосування "Запиту цін пропозицій".
15:10 – 16:00
Здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель (ЕСЗ) ("прямі договори" до 50 тис.грн.).
- порядок здійснення закупівель без використання ЕСЗ;
- "форма" звіту про закупівлю без використання ЕСЗ;
- оприлюднення звіту про закупівлю без використання ЕСЗ.
Практичні запитання від учасників навчання протягом всієї програми.
Розклад Семінару
10 серпня (другий день)
10:00 – 10:40
Кваліфікаційні критерії та вимоги згідно з статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
- перелік кваліфікаційних критеріїв;
- визначення документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям;
- ризики встановлення дискримінаційних вимог;
- як зазначити кваліфікаційні критерії в тендерній документації;

- вимоги згідно з статтею 17 Закону;
- які документи/інформацію вимагати по ст. 17 Закону;
- як заповнити вимоги по ст. 17 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів на майданчику (електронна тендерна документація);
- які документи повинен надати учасник-переможець;
- приклади рішень судових органів та висновків ДАСУ.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- кваліфікаційні критеріїв (зразки);
- вимоги по статті 17 (зразки).
10:50 – 12:00
Відкриті торги як основна процедура закупівлі.
- порядок проведення відкритих торгів;
- порядок проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклад протоколу про початок проведення відкритих торгів;
- приклад протоколу про надання відповіді на запитання або вимоги учасників;
- приклад протоколу про внесення змін до тендерної документації.
12:00–12:50
Тендерна документація. Вимоги та порядок складання.
- приклади тендерної документації.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- зразок тендерної документації.
12:50 – 13:30
Перерва
13:30 – 14:00
Порядок організації та проведення переговорної процедури закупівлі.
- підстави для проведення переговорної процедури закупівлі;
- порядок проведення переговорної процедури закупівлі.

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклад протоколу про початок проведення переговорної процедури;
- приклад запрошення до участі в переговорній процедурі;
- приклад протоколу переговорів;
- приклад протоколу про намір укласти договір.
14:10 – 14:30
Договір про закупівлю. Внесення змін до істотних умов договору.
- вимоги до договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі або спрощеної;
- внесення змін до договору (підстави та умови).

Матеріали, що будуть доступні після проходження навчання:
- приклади додаткових угод.
14:30 – 15:00
Оскарження процедур закупівель.
- порядок оскарження процедур закупівель;
- порядок виконання рішення АМКУ.
15:00 – 16:00
Моніторинг закупівель. Відповідальність у сфері публічних закупівель.
- підстави для проведення моніторингу публічних закупівель ДАСУ;
- порядок проведення моніторингу;
- виконання/оскарження висновку за результатами моніторингу.
Практичні запитання від учасників навчання протягом всієї програми.
Close
Зв'язатися з нами
Telegram
Messenger
Mail
Phone
Made on
Tilda